All 36 movie Reviews


Superman V Goku Superman V Goku

Rated 2.5 / 5 stars

Meh... It was cool til the Bleach character showed up.



Gears Of Judgement Gears Of Judgement

Rated 5 / 5 stars

Clearly people can't see Lardstick's greatness. What a shame. This is immensely awesome.



Pinata Party Pinata Party

Rated 1.5 / 5 stars

Meh...

Nothing new...


Chimbley responds:

meh


By the Brook By the Brook

Rated 4.5 / 5 stars

I don't know what all the fuss is...

I think it's great! Granted the night and day transition would have been awesome. All in all I think it's pretty impressive!

Good work!

PS maybe some sound to spruce things up too!



Primal War 20 vol 2 Primal War 20 vol 2

Rated 3 / 5 stars

I have to agree...

Animation was good, but it reminded me of a story about a bunch of furries... Kinda unnerving...



Osama VS Obama Osama VS Obama

Rated 1 / 5 stars

I'm getting tired of these...

It's awesome to show support but this is kinda wasting server space.... Sorry.


People find this review helpful!
Atlas responds:

yes I am wasting server space but in 20 years they'll look back and say Osama died and this was the result


Awesome Chaotix Awesome Chaotix

Rated 5 / 5 stars

God damn it!

Fuckin sick!! Yet another hilarious awesome! I hated the stupid ring idea, WTF was Sega thinking!! I remember staring sadly the cartridge and thinking to myself this game could have been so rad! I remember being so disappointed....


People find this review helpful!

Saturday Morning Watchmen Saturday Morning Watchmen

Rated 5 / 5 stars

Once again...

Instant classic! I finally favorited your channel thing. You kick ass!



W.A.R W.A.R

Rated 5 / 5 stars

HAHAHAHA!

This was seriously awesome!!!! Good shit!



CC Success Stories Vol 1 CC Success Stories Vol 1

Rated 2.5 / 5 stars

Hmm...

I agree with Vaurix. The song at the end it kinda funny.


People find this review helpful!